AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şehirden şehire ve bölükten bölüğe durum değişir. Bizim orada ilk 1. gün bile telefon sokanlar vardı.
Ben askercell satın aldıydım, onu bile satın almamışlardı. Ben 26 gün tuşlu telefon kullandım muazzam bir şekilde kafamı dinledim.
İlk hafta 2. hafta telefon sokanlar olmuştu ve yakalananlar da olmuştu. Son hafta pek umursamıyorlar telefonu vs.
Telefon olayı tamamen sizin kabiliyetlerinize bağlı diyebilirim.
ilk günden beri tuşlu serbest yani? Benim öğrenmek istediğim o yani akıllı telefonu sokmasam da olur. İlk günden son güne kadar tuşluyu rahat kullanıp sms ve arama hakkın var o zaman