Aldığınız 6 aylık maaşa denk ise gidilmeyip, zaman kaybetmeden hayatınızı yaşayabilirsiniz. Komutanlardan emir alıp emirleri yerine getiriyorsunuz. Ben Urfa da köyde karakoldaydım ocakta tezkeremi aldım köyde karakolda çok rahattım. Jandarma er olarak devriye vs karakol nöbeti vs. Yapıyoduk genelde. Tabi nereye düşeceğinde önemli.