Hocam bedellide telefon kullanımı nasıl oluyor? 1.günden son güne kadar biraz ayrıntılı bilgi verir misiniz?
Hocam şehirden şehire ve bölükten bölüğe durum değişir. Bizim orada ilk 1. gün bile telefon sokanlar vardı.
Ben askercell satın aldıydım, onu bile satın almamışlardı. Ben 26 gün tuşlu telefon kullandım muazzam bir şekilde kafamı dinledim.
İlk hafta 2. hafta telefon sokanlar olmuştu ve yakalananlar da olmuştu. Son hafta pek umursamıyorlar telefonu vs.
Telefon olayı tamamen sizin kabiliyetlerinize bağlı diyebilirim.