ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsi vatandaş olarak görüşüm bu işin bir para kazanma yöntemi olduğunu düşünüyorum. Şahıs 3 bin ₺ verip marka tescili yapıp, 8 bin ₺ kazanmaya çalışıyor. Saçma
Zaten hocam marka 2022 yılında alınmış el değilmiş. Bunlarda böyle yapıyor olmalı.
Pazarlık yapıyorlar 5bin marka ihlali 3bin arabuluculuk hizmeti gibi gibi. Sen öğrencisin 5bin yeter yoksa 12bin +3bin alıyoruz diyorlar