Şahsi vatandaş olarak görüşüm bu işin bir para kazanma yöntemi olduğunu düşünüyorum. Şahıs 3 bin ₺ verip marka tescili yapıp, 8 bin ₺ kazanmaya çalışıyor. Saçma