Olurubudur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mevzu zaten birilerine uygun kredi vermek değil. %0.01 faiz olsa yine haram hocam.






Hocam dediğiniz doğru. Dövize para yatırmak caizdir hocam zaten.
Beni anladığınız için teşekkür ederim. Maksat faizli para ödemek değil. Maksat haram para.






Hocam biz senle bence anlaşamadık

Dediğim faiz düşürülsün demiyorum. Ülkede ki faiz 0 olsa. Millet tefeciden yine para alır faiz işletir. Bu konuda birşey demiyorum.

Demek istediğim devletin biraz makul kampanya çıkartması. Muhafazakar aileleri de bu konularda yanlız bırakmaması. Ben faizli para çekmekten çekiniyorum hocam. He başkası da çekinmeyebilir. Ama bu hükümet muhafazakar diye seçtiysek muhafazakarlara da bu tarz kampanya düzenlemesi lazım.

İşte demek istediğim zaten o, %0 faizli kredi çıkaramaz, çıkartırsa çok zarar eder ki devlet neden zarar edeceği bir şeyi yapsın? Faiz 0 olsa tefeciden para bile almasalar bankalar ve bütün sistemler batar ortada ekonomi diye bir şey kalmaz.

%0 faizli bir kredi sistemi olacaksa para olarak altın filan kullanılması gerekli O yüzden böyle bir şey imkansız.

Belediye konularında da haklısınız, tüm siyasetçiler aynı. Biz halk olarak bir şey demediğimiz için böyle yapmaya devam ediyorlar...