Merhaba Değerli Forum Uyeleri,
Öncelikle amacim KESİNLİKLE ve KESİNLİKLE hava atmak değildir.
Sadece paylaşacağım resimde olumsuz gozlemlediginiz bir durum var mıdır o konu hakkında bilginize başvurmak istiyorum.
Şimdiden teşekkür ederim.
Bu arada site dili Türkçedir.