Asıl sorun zaten bu. Bu ülkede TOKİ'den ev alan milletvekili, iş adamı vs. var maalesef. TOKİ, amacına uygun hizmet etse derdinize derman olabilecek bir kurum, ancak kâr amacı güden inşaat şirketi gibi orta ve üst düzeye hitap eden projeler yaptığı sürece halka hizmet edemeyecek.
Olurubudur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam toki mantıklı. Ama toki ye kaç kere başvurdum. Hiçbirisinde çıkmadı. Çıkan insanlara bakıyorum. Genelde gelir durumu ortadan yüksek insanlar.