Halkın sorunu sıfır faizli kredi ile çözülmez, sıfır faizli kredi daha çok halk sorununa yol açar. Devlet zaten bu sorunu çözmek için bir kurum oluşturmuş. TOKI bu sorun için var (her ne kadar son yıllarda düşük gelirli vatandaş değil de daha çok yüksek gelirli vatandaş için üretim yapsa da). Ne kadar başarılı olduğu tartışılır, o ayrı bir konu.
Hocam toki mantıklı. Ama toki ye kaç kere başvurdum. Hiçbirisinde çıkmadı. Çıkan insanlara bakıyorum. Genelde gelir durumu ortadan yüksek insanlar.