Maalesef devlet dediğimiz kurum din, dil ve ırk kavramlarından soyutlanarak politika yürütmek zorundadır. Farklı bir dine mensup ya da dinsiz vatandaşının vergisini kendi dünya görüşüne yakın vatandaşlarına özel olarak harcayamaz. Dernek yönetilmiyor maalesef, devlet yönetiliyor. Enflasyonu olan ekonomide sıfır faiz diye bir şey olamaz. Enflasyon düzeyinde faiz derseniz bunu anlayış ile karşılayabiliriz ancak sıfır talebi faiz ekonomiye ciddi zarar verecek bir taleptir.
Ayrıca siz muhafazakâr diye seçmemişsiniz maalesef, kendinize faydası olsun diye seçmişsiniz.
Halkın sorunlarını çözmüyorsa devlet neden devlet? Halk sorunlarını başka yerlerde ararsa devlet devlet olmaktan çıkar.