Bende tam aksi bir yol izlemek istiyorum sanırım hocam,

Ankarada bir firmada calısıyorum.

Günlük 1.30 saat gidiş 1.30 saat dönüş sürüyor, günümü çöp ediyor. 8 Saat çalışıyorum fakat yolla beraber 12 saat oluyor

Serviste sağlamıyor firma, otobus metro otobus seklinde gün geçiyor bende bundan bunaldım.

Arkadaşlara tavsiyem de iş ofisten çalışılacaksa evin yakınında olacak yoksa remote bence candır.