Bunlar gelirken ülkenin dini islam değildi hocam. Ülke dinsizdi.
Çok çelişkilisiniz.
Düşünceniz buysa eğer ben bir şey diyemem , şimdi bir şey yazsam onada bir laf edeceksiniz boşa tartışmanın anlamı yok.
Zaten bu durumda ortada hiç bir problem yok.
Haliyle bu yaşananlar için ülkenin dininin islam olmasının bedelini ödüyorsunuz , ve ödemeye devam edeceksiniz , böyle düşünün ki kendinizi yıpratmayın.