aligulcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<?php if (isset($emailSent) && $emailSent == true) { ?>
<div class="thanks">
<?php

echo "Teşekkürler, epostanız başarıyla gönderildi";
exit();

 ?>

</div>
<?php } else { ?>
<?php if (isset($hasError) || isset($captchaError)) { ?>
<p class="error">Üzgünüz, bir hata oluştu.
<p>
<?php } ?>
Kodu bu şekilde test ederek kod if içerisine giriyor mu önce bunu tespit edin, eğer kod if içerisine girmiyorsa if içerisindeki değerleri tek tek debug ederseniz sonuca ulaşabilirsiniz. İyi çalışmalar.
teşekkür mesajı yine çıkmadı