eyeofpunk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<?php if (isset($emailSent) && $emailSent == true) { ?>
    <div class="thanks">
        <p>Teşekkürler, epostanız başarıyla gönderildi.</p>
    </div>
<?php } elseif (isset($hasError) || isset($captchaError)) { ?>
    <p class="error">Üzgünüz, bir hata oluştu.</p>
<?php } ?>
Bu şekilde dener misiniz?
yok hocam bu yöntemi de denedim mail gidiyor lakin teşekkürler postanız gönderildi mesajı çıkmıyordu

yine de teşekkür ederim