Ortak çalışma ofisleri veya kütüphane gibi yerlere giderek çalışabilirsiniz. Hem bu şekilde sosyalleşebilirsiniz hemde arada bir ofise gidiyormuş gibi kafa dağıtabilirsiniz. Sizi çok iyi anlıyorum bende 2 yıl çalıştım bıkmıştım. Hybrit sisteme geçtik kafam rahat etti.