sahinkara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haritaya geldiğinde paylaş diye bir şey var oraya basıyorsun ve oradan haritayı yerleştir e basıp oradaki iframe kodunu alıp sitede kullanıyorsun.
yanlış anladıysam bilemiyorum
Tşk ler yanıt için ancak sormak istediğim hocam diğer siteden maps linkini alıp siteye ekliyor ancak link olarak ekliyor, ben direkt harita olarak göstermesini istiyorum.