Hayat yaşamaya değer kardeşim benimde ilk başta öyleydi sonra alışıyor insan keyfine bak sıkma canını para gider gelir zaman gitimi gelmez anı yaşamaya bak ala bildiğin kadar kredi al kumarda bahiste yemediğin sürece sıkıntı yok eylenmene bak tl her geçen yıl değer kayıp ediyor seneye 30 bin tl gözüne 300 tl gibi gelir bi sene boyunca takla atırmaya bak
Abi makara mı yapıyorsun ciddmisin insanlar intihar ediyor abi yapmayın yahu Yani arkadaşı doğruya sevk edelim hayat güzel yaşamaya değer harca be kardeşim demek olmaz arkadaşın gelirini tam bilmiyoruz belli ki giderleri fazla dahada körüklemeyelim kimsenin bankanın eline düşmesini istemiyorum ben şahsen
En basiti
https://www.youtube.com/watch?v=9ZPZlVAGsLc