Hayat yaşamaya değer kardeşim benimde ilk başta öyleydi sonra alışıyor insan keyfine bak sıkma canını para gider gelir zaman gitimi gelmez anı yaşamaya bak ala bildiğin kadar kredi al kumarda bahiste yemediğin sürece sıkıntı yok eylenmene bak tl her geçen yıl değer kayıp ediyor seneye 30 bin tl gözüne 300 tl gibi gelir bi sene boyunca takla atırmaya bak
evet doğru hocam babamın 3 yıldır 100bin tl borcu var azalmadı hiç ev ve araba almıştık ama şuan neredeyse 1 yılda kapanabilicek bir borç oldu bunhda düşundum ama kısıtlıyor gibi borç o yüzden kafama takıyorum