Evden çalışmak herkese yaramaz ben dizi izlerken çalışırken bişeyler yemeye alıştım evde durmaya alıştım ve dışarıya çıkmak bana külfet gibi geliyor. Bu şekilde çalışan tanıdıklarım da var aynı sorunlar onlarda da var yani herkes kaldıramaz bunu hocam.
aynı durumu bende yaşıyorum. kilo durumu falan yokta dışarı nedense çıkamıyorum. aylık gelirim oldukça iyi istediğim her şeyi yapma şansım var ama dışarı çıktığım yok evden çalışmanın en büyük dezavantajı bu sanırım insan alıştıktan sonra konfor alanından hiç çıkası gelmiyor büyük bir asosyalliğe itiyor