Özellikle İstanbul'da evden çalışıyorsanız bulunmaz bir nimet demektir. Her sabah uykunuzdan 2 saati yol için feda etmek sizi iyi hissettirecekse, her sabah tıklım tıklım gelen metro ya da metrobüste 1 saat ayakta ve tüm istanbul ile içten samimi bir yolculuk sizi iyi hissettirecekse, aylık en iyi ihtimalle tek vesait gidiyorsanız 750 lira yol parası sizi iyi hissettirecekse, ofiste yaşanan gürültüler, tartışmalar, sevmediğin yemeklerin çıkması, gözü 1 bardak çay molanızda olan müdürler sizi iyi hissettirecekse, çoğu akşam *arkadaşlar mesai var işler yetişmesi gerek* sözünden sonra gelen yaşama hevesinin anında gitmesi sizi iyi hissettirecekse, evine ulaşmak için yine aynı yol muhabbetleri sizi iyi hissettirecekse buyrun fiziki bir ofiste tam zamanlı çalışabilirsininiz

Ben 2 yıldan fazladır evden çalışıyorum huzurum yerinde, sabahları uykumu alıyorum, yorulduğum zaman molamı veriyorum, ortam değişikliği istediğimde gider bir sahilde ya da ormanda masa atar çalışırım bazen de gider kafelerde vakit geçiririm. Yola vereceğim para cebime kalıyor, istediğim yemeğimi yiyebiliyorum. Yakın zamanda çocuğum olacak kısmetse, onun büyümesini görmek ve sürekli yanında olacağımı bilmek bile bana yetiyor. Emekli olana kadar evden çalışabilirim, hatta sırf evden çalışmak için düşük maaş bile kabul edebilirim. Sizin sorununuz bambaşka, bence daha da fazla ilerlemeden önüne geçmek için bir tedaviye başlamanız gerek.