Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu tarihine bakınız hocam, ben başardım.
Çok da uzak değil hocam, ben şahsi olarak fikrimi ilettim. Bence işinizi değiştirmek yerine öncelikli olarak bi kendinize odaklanın. Bu arada bunu tamamen iyi niyetle yazıyorum mesaj olarak olduğu için belki anlaşılmıyor olabilir. Hepimiz hayatta zorluklar yaşıyoruz, önemli olan bunlarla baş edebilmek, kendinin farkında olmak.