Açıkçası ben sizin bir psikolojik rahatsızlığa sahip olduğunuzu düşünüyorum. Zaten destek aldığınızı da iletmişsiniz. Yaptığınız yorumlarda da bu durumu evden çalışan neredeyse herkesin yaşadığını söylemişsiniz ama pek de öyle bir durum yok.
https://www.r10.net/off-topic/351473...l-bulurum.html
Ayrıca kısa zaman önce açılan bu konu ile yaşadığınızı anlattığınız hayat pek de uyumlu gözükmüyor
Konu tarihine bakınız hocam, ben başardım.