Öncelikle herkese merhabalar elimde şu an 100 adet alt limitsiz n11 indirim kuponu var bir dahaki ay binlerce gelecek bu kuponları ne için kullanabilirim (ürün alıp satma vb.) 40 tl altı ücretsiz kargolu ürünler var bunlardan alıp satabilir miyim tavsiye edebileceğiniz ürün var mı siz olsanız ne yapardınız
[işimi görecek güzel bir fikir çıkar ise ufak hediye veya ödeme yapabilirim]
edit: epin altın gümüş vb. ürünlerde geçerli değil
bence en mantıklısı kuponları satmak hocam mantıklı dememin sebebi en az uğraşı gerektirmesi. ürün bulmak, ürünün tedarik süreci, stok süreci, pazarlanacak yeri seçme, pazarlama süreci reklam süreci satış süreci derken uzayıp gider gibi geliyor bana eğer büyük bir e ticaret sitesi üzerinden falan mağaza açmazsanız. ama gözünüz yükseklerdeyse ürün almak da mantıklı tabii.