Bir sene falan evden çalışmıştım bu saydıklarının aynısını yaşadım rahata alışıyor insan, asosyalleşiyor vs.
sonra bir yerde iş buldum maaşı pek iyi değil ama yürüme mesafesinde ve ortam güzel. sohbet muhabbet gırgır şamata işler ilerliyor , yemeği de iş yerinde abla yapıyor mis.
gidiyorum sabah akşam geliyorum
akşamları pek bir şey yapacak zaman ve enerji kalmıyor ama en azından farklılık oluyor

farklı insanlar görmek onların hayatlarına şahit olmak da insanı ister istemez bir şeyler yapmaya itiyor
en basitten kıyafetine giyimine özen gösteriyorsun çünkü insan içine çıkıyorsun
Bence insan ev ve işi ayırmalı o yüzden freelancer olarak çalışsam bile bir şekilde ev dışında çalışmayı düşünüyorum. her şey para ve rahat olmak değil denge de önemli