ahmetcagiran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bana da öyle geldi. garip bir sorunu var.
serhat1972 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşten kaynaklı değil gibi duruyor bahsettiğiniz sorunlar. Yoksa insan çöpü atmak için bile dışarı çıkar hava alır.
Mevcut sorunları ofis ortamında çalışıyor olsaydınız da yaşayacaktınız muhtemelen. İşten gelip hemen uyuyorum diyecektiniz. İş harici aktivitem yok diyecektiniz.
Konu evden çalışmadan ziyade asosyallikle alakalı sanki.
Evden çalışmak herkese yaramaz ben dizi izlerken çalışırken bişeyler yemeye alıştım evde durmaya alıştım ve dışarıya çıkmak bana külfet gibi geliyor. Bu şekilde çalışan tanıdıklarım da var aynı sorunlar onlarda da var yani herkes kaldıramaz bunu hocam.