Ben de günde 6-8 saat mesaili uzaktan çalışıyorum hocam. Aynı dertler bende de vardı. Hatta deprem olayı da cabası oldu iyice bunalım geçirdik. Şimdi haftada 1-2 gün cafeye gidiyorum orda hem bir şeyler içip hem öyle çalışıyorum. İnsanlar bilgisayarını getirip çalışsın diye prizli hoş masalar yapmışlar. Biraz daha iyi geliyor. Ancak dışardan ne kadar kolay görünse de gerçekten işimiz zor.