İşten kaynaklı değil gibi duruyor bahsettiğiniz sorunlar. Yoksa insan çöpü atmak için bile dışarı çıkar hava alır.
Mevcut sorunları ofis ortamında çalışıyor olsaydınız da yaşayacaktınız muhtemelen. İşten gelip hemen uyuyorum diyecektiniz. İş harici aktivitem yok diyecektiniz.
Konu evden çalışmadan ziyade asosyallikle alakalı sanki.
bana da öyle geldi. garip bir sorunu var.