Merhaba, bizim yan komşu suriyeli ve kaçak sanırım, eşi, kendisi, annesi ve 3 5 tane çocuk var sürekli ses yapıyolar ve kötü koku geliyor evlerinden... adam ve karısı kaçak sanırım adam kontrollere yakalanmamak için işe gitmiyormuş bunu 155 e mi şikayet etmeliyim veya başka bir numara vs. var mı bununla ilgilenen? cimere vs. yazsam ilgilenirler mi?