Köpek ciddi bir ilgi gerektiriyor ve herkesin yapabileceği bir iş değil, temizliği ciddi problem.

Yavruyken aşılar ilk etapta zorlayıcı olabiliyor, sonrasında senede bir kere yaptırıyorsunuz. Sadece iç dış parazitleri 3 ayda bir, o da pahalı değil.

Dijital mama kaplarına masraf yapmaya gerek yok. Sabah-akşam 20-30gr aralığında önüne koysanız yeterli.

Göründüğü kadar lüks bir bakımı yok, bazı insanlar aylık 500-1000 liralardan bahsediyor, çok abartı rakamlar.