Öncelikle herkese iyi geceler.
3 gün önce Pulsar Bajaj 200 RS 2016 model bir motor aldım.
1. Vites dişlisinde sıkıntı vardı, kalktıktan hemen sonra 2. Vitese atıp devam ediyordum.
Bugün mahallemizden bir genç bir tur atmak için çok ısrar etti kıramayıp verdim. Geldiğinde motorun debriyaji sertleşmişti ve motoru vitese atmama rağmen motor hareket etmiyordu ve bir yanık kokusu da geliyordu tuhaf bir koku tam yanık gibi de değil.
Sizce bu sorun dişlilerle mi alakalı yoksa başka bir sıkıntı olabilir mi? Motorlardan pek anlamıyorum, bir de ortalama ne kadar masraf çıkarır tahmini olarak. Motoru sürükleyerek garaja kilitledim, 1 saat sonra denedim yine aynı, debriyaji bırakıp gaza yüklenince yavaş yavaş hareket ediyor tıpkı otomatik arabadan frenden ayağını çekince hareket etmesi gibi. Yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum.