Eskiden kedi bakan biri olarak anlatmak isterim;
1) Yanlız yaşıyordum hayvan bütün gün evde yalnız kalıyordu, ben eve geldiğimde tüm gece peşimde dönüyordu
2) Gün içinde kumuna işer sıçardı ama ben akşam geldiğimden o kum üzerindeki kaka çiş evde bir koku yayıyordu
3) masraflı mı? Gelirine göre değişir, biraz mama biraz da kedi kumu ,belli dönemlerde de aşı olayları vardı, beni kasmadı.
4) 2 ay sonra sepetledim birine, tüm gün yalnız kalıyordu hayvana acıdım verdim birine
şimdi bir köpeğim var 2 yıldır bizimle yaşıyor (kızım ve eşim istediği için almıştım, gece boyunca yastığımda uyuyor manyak