Merhaba arkadaşlar, ben köpekleri çok seviyorum. arkadaşlarımla birlikteyken bir süreliğine köpek sahiplenmiştim. Gerçekten güzel bir his ancak evim bahçeli değil ve 8-6 çalıştığım için köpeğe bakmam zor görünüyor. Bu yüzden kedi sahiplenmek istiyorum. ancak emin değilim. aşısı maması vs derken bütçeyi baya bir zorluyor anladığım kadarıyla. bir de dijital mama kapları çıkmış sanırım evde değilken telefonundan mama veriyormuşsun. sizce böyle bir masrafa değer mi? kedi sahiplenen arkadaşlar varsa en başta ve aylık olarak ne kadar sabit harcama yaptığını söyleyebilirler mi?