yilmaz70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesaba 250 TL girdi ise, 250 TL tutarında fatura kesilir önce.

Sonra 125 TL iade kesilir. Usul bu olmalıdır.

Yani giriş çıkışı belgelemektir esas.

Şimdiki maddeler değişti ise bilemiyorum tabii.

Mesai saatlerinde muhasebecinize sorarsanız daha iyi olur

İyi forumlar.
Hocam daha önce sorduğumda tüm ücreti iade ettiğimiz de fatura kesmeye gerek yok demişti. Mesela 100 TL'lik bir ürün aldı arkadaş daha sonra vazgeçti iade istedi kendisine 100 tl gönderdik. Bu durumu sorduğumda fatura kesmeye gerek yok dedi bize.