Hesaba 250 TL girdi ise, 250 TL tutarında fatura kesilir önce.

Sonra 125 TL iade kesilir. Usul bu olmalıdır.

Yani giriş çıkışı belgelemektir esas.

Şimdiki maddeler değişti ise bilemiyorum tabii.

Mesai saatlerinde muhasebecinize sorarsanız daha iyi olur

İyi forumlar.