Akbank uygulama hiç pratik değil.
*Hesaplarım arası transfer yap diyince , gönderici ve alıcı hesap aynı oluyor elle değiştirmek gerekiyor. Halbuki 1. hesabı seçince 2.hesap otomatik gelmeli.
*Hesap hareketlerinde bişey aramak çok zor, Enpara bu konuda çok iyi.
*Papara iban nosunu hızlı işlemlere kaydedilebiliyo fakat işlem yaptırmıyor, karakter hatası veriyor. Her defasında papara uygulamadan iban kopyalayıp yapıştırarak havale yapabiliyorum.
*Daha çok var da hızlıca yazdım.