Selamlar, hafta sonu olduğu için muhasebecime yazmak istemedim buradan sorayım dedim. Örnek vererek ilerliyorum bi arkadaş toplamı 250 tl olan iki ürün aldı diyelim daha sonra bu ürünlerden birini iade etti 125 TL olarak kendisine iade sağladık. Fakat daha ilk ödeme için faturasını kesmemiştik, bu durumda faturayı 250 TL üzerinden mi 125 tl üzerinden mi kesmemiz gerekiyor ?