Hayırlı akşamlar hocalarım bugün 30 dk önce 2 kuzenimle birlikte parkta oturuyorduk telefonlara bakıyorduk bir anda şimşek ler çakmaya başladı bende İzmir in havalarını tam bilmediğim için İzmirde yaşıyan kuzenime sordum dediki oluyor böyle şeyler ama bi anda şimşekler sanki bizim etrafımıza doğru gelmeye başladıklarını fark etdik ve kalktık eve doğru yürümeye başladık eve doğru gelirken sağımıza bakıyoruz yakınımıza şimşek düşüyor solumuza önümüze arkamıza bakıyoruz şimşek çakıyor hızlanmaya başladık eve doğru normal yoldan gelirken önümüzde köpeklerin olduğunu gördük ve döndük arka yoldan topraklı yoldan gidelim dedik giderken orada da incir ağaçlarını gördük ve şöyle bir şey duymuştum incir ağaçlarının altında geceleri değişik olayların döndüğünü ve ayetel kürsü ve ışık acarak geçelim dedik çünkü şimşek çakmaları artdı ve bizde daha çok korkmaya başladık orayı geçtik ve ileride yine köpekler vardı ve bize değişik şekilde bakıyolardı tam evin önüne geldik ve tam kafamızın üstünde şimşek gördük koşarak eve geldik ve ben bu olaydan sonra kendi içimde düşündümde ve sanki Allah bize kendinize gelin gibi bir mesaj veriyor gibi düşünceye kapıldım .

Buraya kadar okuduysanız çok teşekkürler bu arada

Sizin bu konu hakkındaki düşünceleriniz nedir sizce yanlış mı düşünüyorum?