Ben bu hıyarın senin konuna yazdığı ilk mesaja cevap verdim. Sizinle bir alakası yok. Eğer Hollanda'ya yolun düşerse başımın üstünde yerin var. Buyur gel kardeşim.
eğer ki yok türkiye böyle güzel şöyle güzel diye devam edeceksiniz konu kapansın beni de engelleyin ve sinirimi bozmayın.