Apomen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam gidin alman birini bulun o size daha dürüst yardımcı olacaktır. almanyada ki türklerin %80 ine güven olmaz.
Yazık sana. Sen Türk ve insan bile değilsin. Git şimdi istediğin yere şikayet et. Edepsiz ahlaksız..