ruzgar01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam bu yolda bende sizlerle birlikteyim bayi başvurumu yaptım inşallah taz zamanda her yerde net gsm göreceğiz
Merhaba,

Hayırlı olsun GSM tarafında henüz bayilik şartları netleşmemiştir çalışmalar hala devam etmektedir. Gsm tarafına henü bayilik alımı yapmıyor merkez Sth tarafı ile Gsm tarafı bayilik şartları çok farklı oldugu için