Ben şimdi olaya hukukçu gözü ile bakıyorum. Mesela aynı şeyi kiracılar içinde sık sık dile getiriyorum. KESİNLİKLE KESİNLİKLE dava açın 1 lira 2 lira demeyin dava açın. Hee ülkemizde adalet kör değilse de tamamen topal işte er geç bir şekilde yerini buluyor. ama vatandaş olarak bunlara dur demek lazım ki bu çark böyle dönmeye devam etmesin.
Örneğin kiracılar geçen yıl 2 bin tl olan ev kirası bu yıl 10 bin tl olmuş ev sahibi geliyor 2 bin liradan 10 bin lira yap diyor kiracı da ya yapıyor ya da evi boşaltıyor yapmayın arkadaşlar yapın yasal artışı yatırın hesabına gelip kiraya zam zam derse de ben yaptım yasal zammı deyip kapıyı kapatın suratına gitsin mahkemeye versin. kiralar denen 2 bin liradan 10 bin liraya fırladı ekonomik çöküntü nedeniyle bunda kiracıların ne suçu var gitsin ülkeyi bu hale getiren devlete söylesin derdini de ev sahibi.