Öncelikle merhabalar herkese
Uzun zamandır forumda gezdiğim konuların çoğu şükürcü tayfa tarafından açılan ve dini konular üzerine olan paylaşımlar oluyor.Eskiden r10 sadece bir webmaster forumu olarak kullanılıyordu.Şuan ise dini propaganda ve resmen cemaat şükür ve sağ görüş savunuluyor.Atatürk'e laf edenler ban yemiyor ama cemaat ve şükürcülere bir şey söyleyen direkt ban yiyor.Artık forumun ismi cemaat10 mu olucak ?