eskiden taksitle bişey alacagım zaman esnaflarla pazarlık yapardım işte 3 taksit yap,4 taksit yap filan diye.ama bi süredir zaten bankalar yapıyor bunu diye biçok esnaf konuyu hemen kapatıyor.benim iş bankası hesabımda var mesela sonradan taksitlendirme.mesela gidip lcw den 600 tlye pantolon aldım diyelim,eve gelince onu iş bankasının sitesinden/uygulamasından girip 2 takside bölüyorum.tabiki bu işlemde faiz ekleniyor üzerine ama zaten nakit avans filan alsanda ekleniyordur.babamın enpara ve vakıfbank hesabındada gördüm yanlış hatırlamıyorsam bu sonradan taksitlendirme işini.sen hangi bankayı kullanıyorsun bilmiyorum ama,uygulama/web sitesi üzerinden bu söyledigimi bi kontrol et istersen.