ingiltereden çıkarken sorun yokta türkiye girişte sıkıntı oluyor. max 3 adet izin vermişlerdi bana 2019 yılında o zaman için yihi g class getirmiştim 3 adet.
fazlası varsa attırıyorlar mıydı ya da cezası var mıydı hocam bir kaç yerde 1000 liraya kadar fined olabilir yazıyordu da emin olamadım