Hem 15 Mbps Download alacağım hem de aylık 1250 TL ödeyeceğim aHahhaha. Bu ne rezillik böyle. Gerçekten dünyanın en çöp ve en pahalı internetini kullanıyoruz.
Valla sıkıldım ya gelmiyorlar bizde bunların eline düştük devlette birsey yapmiyor biktim 😅