Merhabalar, bugün arabanın satışını verdim ama sigorta olayı aklımdan çıkmış.

Bu sigortayı nasıl iptal edil kalan tutarı iade alabiliriz? Bilgisi olan var mı acaba?

Ek olarak HGS iptalini nasıl yapabilirim