ipad pro 12.9 kullanıyorum her şeyi harika aşırı güçlü macbooktan daha avantajlı ekranı mükemmel. pencil ve klavye ile tam oluyor ama fiyatı tuzlu ipad air en iyi seçenek bence.
Çok ağır işler yapmayacaksanız air tavsiye ederim. Çok güzel bir cihaz Hem uygun hem güçlü M1 Çip olmasıyla iş yapacaksanız tercih sebebi olabilir.
Yok iş yapmayacağım. Macbook Pro var işleri onda yapıyorum, ikinci ekran ve iş yönetimi konusunda kullanırım, web'de gezmek ya da bir şeylere bağlanmak işlem yapmak için.