evinso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Salı günü çevirmede ceza yedim, ehliyete yazıldı, direkt e-devlete düştü, eğer mobeselerden plakaya ceza yediğinizi düşünüyorsanız ortalama 3 ay içerisinde size zaten bir kâğıt gelecek
araba radarın yanından geçtim.