benim çocuklugum,gençligim maraşın elbistan ilçesinde geçti.hayvan sevmeyen ama köpegi çok bol olan bi yerdi her zaman.öyle insanlar tanıdım ki,melek gibi dediginiz/uyuz sokak köpeklerini dahi egiterek canavara çeviren,onların üzerinden köpek dövüşlerinde bi sürü para kazanan insanlardı.hayatda en çok korktugu şeylerin başında köpek olan birisi olarak,ben de hayvanın nasıl yetiştirildigi ile ilgili bu konular diyorum.köpekleri canavar gibi egiten,yetiştiren,dövüştüren,sonrada işi bitince sokaga atan adamlara hiçbişey yapmayıp tek suç köpekte diyip çıkmayın bu işten.devlet bu tür insanlara gerçekten caydırıcı cezalar vermeli + saldırgan her türlü köpek sokaklardan uzak tutulmalı tabiki.