Gecmiş olsun Daha önce Benim başıma geldi ufak kazaydı benimkisi kaza yerinde şoför değiştirdiğini gördüm trafik polisi sadece alkol testi yaptı asayiş bakıyormuş böyle olunca olay yeri terk tutanağı tutuldu savcılığa gitti olay savcı takipsizlik kararı verdi karara itiraz mahkemeyle oluyormuş birtek sigorta şirketi ödeme yapmam dedi kusur oranı belli olmadıgı için kendi imkanlarımla yaptırdım karşı tarafa hiç bişi olmadı avukat tutmam mahkeme acmam mahkeme ücreti bilirkişi parası vs. Ve ne zaman sonuclanacagı belli olmamayışından dolayı durduk yere masrafa girmiştim